رفتی ( از خودم)
قاصدکهای بی نشون
.........
درباره وبلاگ


سلام دوستای گلم به وبلاگ من خوش آومدید....از اینکه به وبلاگ من سرمیزنید ممنونم.. @->-

پيوندها
•.♥.• عشقولانه •.♥.•
بهشت گمشده ی من
ساده دل
دریا دلان
₪Lonely₪
میخ دانلود
چند قطره احساس
پلاک عشق
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قاصدکهای بی نشون و آدرس lllghasedaklll.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









خبرنامه وب سایت:







مرجع کد آهنگ
نويسندگان
no name

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 25 / 2 / 1391برچسب:, :: 13:54 :: نويسنده : no name

تو رفتی و من موندم و هزار تا بغض و خاطره

 

تو رفتی و نگات هنوز تو طاقچه ی اتاقمه

تو رفتی و دل کنده از همه امید و عاطفه

تو رفتی و ماه همیشه بی اون نگاهت ساکته

تو رفتی ومن همیشه چشمم به راهت میمونه

نگام همیشه تا ابد از تو و عشقت میخونه

تو رفتی و صدای پات هنوز تو جاده ها میاد

اما میمونم منتظر چون عشق تو میاد بیاد

تو رفتی و منم شبا واسه نگات شعر می خونم

تا بدونی که تا ابد منتظر تو می مونم

تو رفتی و با رفتنت خوشی هم از اینجا گذشت

دیو سیاه خستگی اومد توی خونه نشست

تو رفتی و من از غمت شبا تا صبح اشک میریزم

صادقانه میگم بهت از غم دوریت مریضم

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست



نظرات شما عزیزان:

hanieh
ساعت14:06---9 مرداد 1391
عزیزم شعرات خیلی قشنگه خوشحال شدم که به وبلاگم سرزدی ممنون که نظر گذاشتی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: